Toit ja toiduohutus
- Sündmused
- Toit ja toiduohutus
Calendar of Sündmused
E E
T T
K K
N N
R R
L L
P P
0 sündmused,
0 sündmused,
1 sündmus,
Koolitusprogramm toidusektorile: Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus
Koolitusprogramm toidusektorile: Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus
Toidusektori ettevõtted on oodatud osalema veebis toimuval täiendkoolituse programmis „Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus“, mis koosneb 12 koolituspäevast, millest igaüks 4 akadeemilist tundi.
Koolitussarja eesmärk on toetada ettevõtteid nende rahvusvahelises kasvus, pakkudes vajalikke praktilisi teadmisi ja oskusi digitaalsete müügikanalite tõhusaks kasutamiseks.
1 sündmus,
Täiendkoolitus toidusektorile: Tõhus müük ja läbirääkimised (3. koolituspäev)
Täiendkoolitus toidusektorile: Tõhus müük ja läbirääkimised (3. koolituspäev)
Kolmepäevane koolitus „Tõhus müük ja läbirääkimised“ on suunatud väike- ja keskmise suurusega toidusektori ettevõtetele, eesmärgiga suurendada nende võimekust välisturgudele sisenemisel, pakkudes praktilisi teadmisi ja tööriistu strateegilise turuvaliku, müügi- ja turundustegevuste ning sihtturgudele kohandatud tegutsemisviiside kujundamiseks.
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
1 sündmus,
Infopäev “Toidu märgistamise ABC”
Infopäev “Toidu märgistamise ABC”
Käsitletavad teemad: Toidu märgistamise nõuded, toitumis- ja tervisealased väited, toidu nimetused ja toidugruppide märgistamise erinõuded, iseseisvad tööd gruppides ja tagasiside andmine.
0 sündmused,
0 sündmused,
1 sündmus,
Infopäev „RCA – juurpõhjuste analüüs”
Infopäev „RCA – juurpõhjuste analüüs”
Infopäeva eesmärk on anda osalejatele praktiline ülevaade, mida kujutab endast juurpõhjuste analüüs, millised on selle juures kasutatavad enim-levinud metoodikad.
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
1 sündmus,
Koolitusprogramm toidusektorile: Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus
Koolitusprogramm toidusektorile: Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus
Toidusektori ettevõtted on oodatud osalema veebis toimuval täiendkoolituse programmis „Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus“, mis koosneb 12 koolituspäevast, millest igaüks 4 akadeemilist tundi.
Koolitussarja eesmärk on toetada ettevõtteid nende rahvusvahelises kasvus, pakkudes vajalikke praktilisi teadmisi ja oskusi digitaalsete müügikanalite tõhusaks kasutamiseks.
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
1 sündmus,
Koolitusprogramm toidusektorile: Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus
Koolitusprogramm toidusektorile: Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus
Toidusektori ettevõtted on oodatud osalema veebis toimuval täiendkoolituse programmis „Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus“, mis koosneb 12 koolituspäevast, millest igaüks 4 akadeemilist tundi.
Koolitussarja eesmärk on toetada ettevõtteid nende rahvusvahelises kasvus, pakkudes vajalikke praktilisi teadmisi ja oskusi digitaalsete müügikanalite tõhusaks kasutamiseks.
0 sündmused,
1 sündmus,
Täiendkoolitus: FSSC 22000 nõuetele vastav toiduohutuse juhtimissüsteem
Täiendkoolitus: FSSC 22000 nõuetele vastav toiduohutuse juhtimissüsteem
Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele selge ja praktiline ülevaade, mida tuleb teha FSSC 22000 nõuetele vastava toiduohutuse juhtimissüsteemi väljaarendamiseks
oma organisatsioonis.
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
1 sündmus,
Elutsükli hindamise seminar
Elutsükli hindamise seminar
Toiduinnovatsiooni tehnoloogiate infrastruktuur TOIT korraldab 25. novembril 2025 Tartus, Eesti Maaülikooli aulas elutsükli hindamise (LCA) koolituspäeva partneritele ja ettevõtjatele.
1 sündmus,
Koolitusprogramm toidusektorile: Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus
Koolitusprogramm toidusektorile: Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus
Toidusektori ettevõtted on oodatud osalema veebis toimuval täiendkoolituse programmis „Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus“, mis koosneb 12 koolituspäevast, millest igaüks 4 akadeemilist tundi.
Koolitussarja eesmärk on toetada ettevõtteid nende rahvusvahelises kasvus, pakkudes vajalikke praktilisi teadmisi ja oskusi digitaalsete müügikanalite tõhusaks kasutamiseks.