Turundus
- Sündmused
- Turundus
Calendar of Sündmused
E E
T T
K K
N N
R R
L L
P P
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
1 sündmus,
Täiendkoolitus toidusektorile: Tõhus müük ja läbirääkimised (1. koolituspäev)
Täiendkoolitus toidusektorile: Tõhus müük ja läbirääkimised (1. koolituspäev)
Kolmepäevane koolitus „Tõhus müük ja läbirääkimised“ on suunatud väike- ja keskmise suurusega toidusektori ettevõtetele, eesmärgiga suurendada nende võimekust välisturgudele sisenemisel, pakkudes praktilisi teadmisi ja tööriistu strateegilise turuvaliku, müügi- ja turundustegevuste ning sihtturgudele kohandatud tegutsemisviiside kujundamiseks.
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
1 sündmus,
Õppereis Kölni Anuga rahvusvahelisele messile
Õppereis Kölni Anuga rahvusvahelisele messile
Kutsume Teid osalema õppereisile Kölni Anuga rahvusvahelisele messile “Innovatsioon, tootearendus ja teaduskoostöö toidutööstuses” 6.-8. oktoobril
Reisi eesmärk on pakkuda ettevõtetelel võimalust külastada õppereisil maailma suurimat toidu- ja joogisektori messi.
1 sündmus,
EPA messi Innovatsiooniala seminar “Tehisaruga kiireks!”.
EPA messi Innovatsiooniala seminar “Tehisaruga kiireks!”.
Maaelu Teadmuskeskus (METK) korraldab innovatsiooniala Eesti Põllumajanduse Aastanäitusel (EPA messil), mis toimub 8.–9. oktoobril 2025 Eesti Rahva Muuseumis, Tartus.
Tule osale innovatsioonialal 2. päeva seminaril „Tehisaruga kiireks!“, kus saad teadmisi tehisaru praktiliste rakenduste kohta 2025 a sügisel ja näiteid ettevõtjatelt.
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
1 sündmus,
Täiendkoolitus “Ekspordi ABC”
Täiendkoolitus “Ekspordi ABC”
Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele teadmised ja oskused oma ettevõtte ekspordiplaani koostamiseks, milles on arvestatud kõiki olulisi aspekte ning tulemuste rakendatavust.
Samuti oskab koolituse läbinu hinnata oma ettevõtte ekspordivalmidust, ekspordi alustamisega seonduvaid riske ning viise nende maandamiseks, oskab sellest ülevaate koostada ja seda esitleda.
0 sündmused,
1 sündmus,
Täiendkoolitus toidusektorile: Tõhus müük ja läbirääkimised (2. koolituspäev)
Täiendkoolitus toidusektorile: Tõhus müük ja läbirääkimised (2. koolituspäev)
Kolmepäevane koolitus „Tõhus müük ja läbirääkimised“ on suunatud väike- ja keskmise suurusega toidusektori ettevõtetele, eesmärgiga suurendada nende võimekust välisturgudele sisenemisel, pakkudes praktilisi teadmisi ja tööriistu strateegilise turuvaliku, müügi- ja turundustegevuste ning sihtturgudele kohandatud tegutsemisviiside kujundamiseks.
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
0 sündmused,
1 sündmus,
Täiendkoolitus “Ekspordi ABC”
Täiendkoolitus “Ekspordi ABC”
Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele teadmised ja oskused oma ettevõtte ekspordiplaani koostamiseks, milles on arvestatud kõiki olulisi aspekte ning tulemuste rakendatavust.
Samuti oskab koolituse läbinu hinnata oma ettevõtte ekspordivalmidust, ekspordi alustamisega seonduvaid riske ning viise nende maandamiseks, oskab sellest ülevaate koostada ja seda esitleda.
1 sündmus,
Koolitusprogramm toidusektorile: Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus
Koolitusprogramm toidusektorile: Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus
Toidusektori ettevõtted on oodatud osalema veebis toimuval täiendkoolituse programmis „Digitaalne müük ja rahvusvaheline e-kaubandus“, mis koosneb 12 koolituspäevast, millest igaüks 4 akadeemilist tundi.
Koolitussarja eesmärk on toetada ettevõtteid nende rahvusvahelises kasvus, pakkudes vajalikke praktilisi teadmisi ja oskusi digitaalsete müügikanalite tõhusaks kasutamiseks.
1 sündmus,
Täiendkoolitus toidusektorile: Tõhus müük ja läbirääkimised (3. koolituspäev)
Täiendkoolitus toidusektorile: Tõhus müük ja läbirääkimised (3. koolituspäev)
Kolmepäevane koolitus „Tõhus müük ja läbirääkimised“ on suunatud väike- ja keskmise suurusega toidusektori ettevõtetele, eesmärgiga suurendada nende võimekust välisturgudele sisenemisel, pakkudes praktilisi teadmisi ja tööriistu strateegilise turuvaliku, müügi- ja turundustegevuste ning sihtturgudele kohandatud tegutsemisviiside kujundamiseks.