Loading Sündmused
Sündmus event on möödas

maaelu arengukava

Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele ülevaade kliendikaebuste süsteemsest käsitlemisest, tutvustada ISO 10002 standardi sisu ja arutada läbi kliendikaebuste käsitlemise seosed teiste standarditega

 

Koolituse sihtgrupp: toidukäitlejad, kes soovivad kliendikaebuste käsitlemisele süsteemselt läheneda

Toimumisaeg: R s.o. 29.oktoober veebi (Zoomi) keskkonnas

Kestvus: 1 koolituspäev (8 akad tundi)

 

PÄEVAKAVA

Moderaator ja lektor: Tauno-Jussi Onoper

9.30 – 10.00       Sissejuhatus

10.00 – 11.00     Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel

Põhimõtted, kaebuste käsitlemise raamistik, sh seonduvad rollid, arutelu

11.00 – 11.15       Sirutuspaus

11.15 – 12.45       Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel (jätkub)

Kaebuste käsitlemise planeerimine, kavandamine ja arendamine, kliendikaebuste käsitlemise protsess, arutelu, grupitöö

12.45 – 13.15      Lõuna

13.15 – 14.45      Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel (jätkub)

Grupitöö esitlused, arutelu

Kaebuste protsessi tulemuslikkuse hindamine ja parendamine, arutelu

14.45 – 15.00     Sirutuspaus

15.00 – 16.00    Seosed teiste valdkondadega

Seos müügi- ja arendustegevuse ning kliendihaldusega, seos sama standardiperekonna teiste väljaannetega, seos ISO 9001ga, arutelu

16.00 – 16.30     Koolituspäeva kokkuvõte

 

Moderaator ja lektor: Tauno-Jussi Onoper, OÜ TJO Konsultatsioonid juhatuse esimees

 

Palun regisrtreeruge SIIT LINGILT, sest kohtade arv on piiratud!