Loading Sündmused

« Kõik Sündmused

Koolitus: „ Kliendikaebuste käsitlemine“

29. okt. 2021 09:30 - 16:30

maaelu arengukava

Koolituse eesmärgiks on anda osalejatele ülevaade kliendikaebuste süsteemsest käsitlemisest, tutvustada ISO 10002 standardi sisu ja arutada läbi kliendikaebuste käsitlemise seosed teiste standarditega

 

Koolituse sihtgrupp: toidukäitlejad, kes soovivad kliendikaebuste käsitlemisele süsteemselt läheneda

Toimumisaeg: R s.o. 29.oktoober veebi (Zoomi) keskkonnas

Kestvus: 1 koolituspäev (8 akad tundi)

 

PÄEVAKAVA

Moderaator ja lektor: Tauno-Jussi Onoper

9.30 – 10.00       Sissejuhatus

10.00 – 11.00     Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel

Põhimõtted, kaebuste käsitlemise raamistik, sh seonduvad rollid, arutelu

11.00 – 11.15       Sirutuspaus

11.15 – 12.45       Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel (jätkub)

Kaebuste käsitlemise planeerimine, kavandamine ja arendamine, kliendikaebuste käsitlemise protsess, arutelu, grupitöö

12.45 – 13.15      Lõuna

13.15 – 14.45      Kliendikaebuste käsitlemine standardi ISO 10002 alusel (jätkub)

Grupitöö esitlused, arutelu

Kaebuste protsessi tulemuslikkuse hindamine ja parendamine, arutelu

14.45 – 15.00     Sirutuspaus

15.00 – 16.00    Seosed teiste valdkondadega

Seos müügi- ja arendustegevuse ning kliendihaldusega, seos sama standardiperekonna teiste väljaannetega, seos ISO 9001ga, arutelu

16.00 – 16.30     Koolituspäeva kokkuvõte

 

Moderaator ja lektor: Tauno-Jussi Onoper, OÜ TJO Konsultatsioonid juhatuse esimees

 

Palun regisrtreeruge SIIT LINGILT, sest kohtade arv on piiratud!