Loading Sündmused

« Kõik Sündmused

KOOLITUS EDASI LÜKATUD, UUS KUUPÄEV SELGUMAS. Koolitus“ Täienduskoolitus toiduainete töötlemise või põllumajanduse väikeettevõtte turundusest“

17. mai 2019

Koolitus“ Täienduskoolitus toiduainete töötlemise või põllumajanduse väikeettevõtte turundusest“

Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskool korraldab PRIA meetme 1.1 raames koolituse

“Täienduskoolitus toiduainete töötlemise või põllumajanduse väikeettevõtte turundusest”

24 tundi. Koolitus toimub 17 ja 27.mai ning 12.juuni  10.00 – 17.15
Olustvere Teenindus- ja Maamajanduskoolis, Müüri 4, Olustvere, Viljandi mk.

 17.mai
10.00 – 11.30  –   Turundusmeetmestik, sihtrühma kaardistamine, sihtrühma vajaduste analüüs, kliendiprofiili loomine, turunduskanalid, turundussuhtlus, turundussõnum, müügiedendus ja müügitoetus, bränd, kaubamärk – koolitaja Tiiu Ohvril

11.30 – 11.45 – Kohvipaus

11.45– 13.15 –  Turundusmeetmestik, sihtrühma kaardistamine, sihtrühma vajaduste analüüs, kliendiprofiili loomine, turunduskanalid, turundussuhtlus, turundussõnum, müügiedendus ja müügitoetus, bränd, kaubamärk – koolitaja Tiiu Ohvril

13.15– 14.00 – Lõuna

14.00 – 15.30 – Turundusmeetmestik, sihtrühma kaardistamine, sihtrühma vajaduste analüüs, kliendiprofiili loomine, turunduskanalid, turundussuhtlus, turundussõnum, müügiedendus ja müügitoetus, bränd, kaubamärk – koolitaja Tiiu Ohvril

15.30 – 15.45 – Kohvipaus

15.45 – 17.15 – Internetiturunduse võimalused: äpid, Google adwords, sõnumiturundus, massturundus, imago ja brändi-kommunikatsioon, sotsiaalvõrgustik, erinevad platvormid, blogid,  sotsiaalvõrgustikud  – koolitaja Alar Ani

 

27.mai
10.00 – 11.30  –   Turundusmeetmestik, sihtrühma kaardistamine, sihtrühma vajaduste analüüs, kliendiprofiili loomine, turunduskanalid, turundussuhtlus, turundussõnum, müügiedendus ja müügitoetus, bränd, kaubamärk – koolitaja Tiiu Ohvril

11.30 – 11.45 – Kohvipaus

11.45– 13.15 –  Turundusmeetmestik, sihtrühma kaardistamine, sihtrühma vajaduste analüüs, kliendiprofiili loomine, turunduskanalid, turundussuhtlus, turundussõnum, müügiedendus ja müügitoetus, bränd, kaubamärk – koolitaja Tiiu Ohvril

13.15– 14.00 – Lõuna

14.00 – 15.30 – Turundusmeetmestik, sihtrühma kaardistamine, sihtrühma vajaduste analüüs, kliendiprofiili loomine, turunduskanalid, turundussuhtlus, turundussõnum, müügiedendus ja müügitoetus, bränd, kaubamärk – koolitaja Tiiu Ohvril

15.30 – 15.45 – Kohvipaus

15.45 – 17.15 – Internetiturunduse võimalused: äpid, Google adwords, sõnumiturundus, massturundus, imago ja brändi-kommunikatsioon, sotsiaalvõrgustik, erinevad platvormid, blogid,  sotsiaalvõrgustikud  – koolitaja Alar Ani

 

12.juuni
10.00 – 11.30  –   Internetiturunduse võimalused: äpid, Google adwords, sõnumiturundus, massturundus, imago ja brändi-kommunikatsioon, sotsiaalvõrgustik, erinevad platvormid, blogid,  sotsiaalvõrgustikud  – koolitaja Alar Ani

11.30 – 11.45 – Kohvipaus

11.45– 13.15 –  Turundusmeetmestik, sihtrühma kaardistamine, sihtrühma vajaduste analüüs, kliendiprofiili loomine, turunduskanalid, turundussuhtlus, turundussõnum, müügiedendus ja müügitoetus, bränd, kaubamärk – koolitaja Tiiu Ohvril

13.15– 14.00 – Lõuna

14.00 – 15.30 – Turundusmeetmestik, sihtrühma kaardistamine, sihtrühma vajaduste analüüs, kliendiprofiili loomine, turunduskanalid, turundussuhtlus, turundussõnum, müügiedendus ja müügitoetus, bränd, kaubamärk – koolitaja Tiiu Ohvril

15.30 – 15.45 – Kohvipaus

15.45 – 17.15 – Internetiturunduse võimalused: äpid, Google adwords, sõnumiturundus, massturundus, imago ja brändi-kommunikatsioon, sotsiaalvõrgustik, erinevad platvormid, blogid,  sotsiaalvõrgustikud  – koolitaja Alar Ani

 

Lisainfo:
Marika Šadeiko
Olustvere TMK
+372 4374234
marika.shadeiko@olustvere.edu.ee  

MAK_logo