Loading Sündmused

« Kõik Sündmused

Toidusektori tootearenduspäevad 2022

24. nov. 2022 10:00 - 16:00

Toidusektori tootearenduspäevad 2022 konverentsi sisu ja ülesehitus

Toimumisaeg: N 24. november

Läbiviija: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

Toimumiskoht: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ruumides (Toom-Kooli 17, 10130, Tallinn) ja veebis ehk üritus toimub hübriidversioonina

Tootearenduspäeva moderaator on Liisi Kirschenberg, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja eksporditeenuste koordinaator

 

Osalemine Tootearenduspäevadel on TASUTA, aga väga oluline on registreerimine SIIN

 

II Tootearenduspäev

  1. november 2022

Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ruumides (Toom-Kooli 17, 10130, Tallinn) ja veebis ehk üritus toimub hübriidversioonina

 

9.30-10.00 Registreerimine ja hommikukohv/Veebis osalejatele sisselogimine ülekandelingile eelneva registreerimise alusel (Link saadetakse 2 päeva enne tootearenduspäeva toimumist registreerimise kinnitusega koos emailile ainult neile, kes on märkinud, et osalevad veebi vahendusel).

10.00- 13.00 Brändid- kes olid kaotajad, kes võitjad ning kes gasellid koroonakriisi ajal ja järgselt? (4 akadeemilist tundi, neist 3 akadeemilist tundi praktikum)

Lynne Stainthorpe, Big Idea Brand Marketing asutaja ja strateeg

Lynne’il on pikaajaline kogemus brändide kujundamisel, ümbertöötamisel ja ehitamisel. Ta on LinkedIn viimaste aastate kõige mõjukamaks brändistrateegiks tituleeritu. Tutvu Lynne profiiliga LinekdInis SIIT

Teemad, mida käsitletakse:

–              Ülevaade brändidest, mis koroonakriisi ajal võitsid;  õppetunnid, mida kõik teised brändid sealt õppida saavad;

–              Missugused on tarbijate ootused brändidele?

–              Millega eristub Sinu bränd, mis on selle väärtuspakkumine

–              Milline on su brändi sõnum? Kas Sinu bränd väljendab personaalsust?

–              Praktiline töötuba, mis aitab osalejatel oma brändiväärust testida.

 

13.00-13.45 Lõunapaus

13.45-14.30 Kas loomingulisust saab kunagi olla liiga palju? Gustavi kogemuslugu  (1 akadeemiline tund)

Joel Ostrad Gustav Cafe, asutaja

Joel Ostrat on hinnatud tippkokk ja pikaajalise restoraniärikogemusega ettevõtja. Kes teab, kas ilma Joelita üldse olekski Gustav Cafe see, mis on ta praegu – 15 aastat tagasi äratasid nad üheskoos Õiega ellu Eesti ühe vanima koogikohviku Tartu Ülikooli tänava nurgal, millest on tänaseks sirgunud tuntud bränd, mille headust tuntakse nii Eestis kui välismaal. Tema kauaaegsest kogemusest Maitseelamused Cateringis on saanud alguse Gustav Catering, mille nimi on küll uus, kuid iga koostööna sündinud üritus sama kordumatu ja meeldejääv. Et Sina võiksid nautida rohkem hetki iseenda, oma huvide ja lähedaste seltsis, valmivad peakokk Joeli eestvedamisel Gustav Cafe valmistoidud, mille kvaliteet on sulle juba tuttav Joeli menukatest restoranidest.

Meie lugu – Gustav 

14.30- 15.15 Neuroturundus ja ülikooli koostöö ettevõtetega (25 minutit)

Andres Kuusik, Tartu Ülikooli turunduse professor

Andrese kireks on turundus ja kõik sellega seonduv – bränding, positsioneerimine, kliendibaaside haldus. Ta vastutab ühe maailma mõjukaima startup programmi CDL eest Tartu Ülikoolis. CDL Eesti fookuseks on digitaalühiskond. Lisaks on Andres sTARTUp Day ja Delta Majanduskonverentsi asutaja.  .

Andres räägib oma ettekandes järgmist:

  • – neuroturundus ja kuidas seda oma ettevõttes rakendada
  • – soovitused, kuidas ülikoolidega tootearenduses tulemuslikult koostööd teha

Andrese Linkedin profiil on leitav siit: (2) Andres Kuusik | LinkedIn

Ettevõtja kogemus Arthur Taavet,  kes kuni 2022. aasta septembrini oli Nõo Lihatööstuse müügi- ja turundusspetsialist (20 minutit) – koostöö ülikooliga ja mida see tootearendusele andis

 

15.15-16.00 Praktiline harjutus, mille viib läbi päeva moderaator, kinnistamaks päeva jooksul omandatud uusi teadmisi (1 akadeemiline tund)

16.00 Tootearenduspäeva lõpp

Tootearenduspäeva moderaator on Liisi Kirschenberg, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja eksporditeenuste koordinaator

Liisi Kirschenberg töötab Kaubandus-Tööstuskojas alates 2014. aastast. Tema tööülesannete hulka kuulub erinevate projektide juhtimine, ettevõtete nõustamine ekspordi teemadel, kontaktreiside ja kõrgetasemeliste ärivisiitide korraldamine ning koolituste ja seminaride läbiviimine ning modereerimine.

Liisi profiili leiate siit: (20) Liisi Kirschenberg | LinkedIn

Tootearenduspäeva pikkus: 7 akadeemilist tundi, millest 4 tundi on praktilisi harjutusi

Tootearenduspäeval osaleja omandab järgmised teadmised/oskused:

–              Praktilised tööriistad ja meetodid, kuidas oma brändi väärust testida

–              Tootearenduse protsess ettevõtetes Mattias Cafe (kaubamärk Gustav)

–              Ettevõtete ja ülikoolide koostöö ning Nõo Lihatööstuse prakitilised kogemused