Toidusektori tootearenduspäevad 2020

Loading Sündmused
sündmus on möödas

Toidusektori tootearenduspäevad 2020 konverentsi sisu ja ülesehitus

 

Toimumisaeg: N 26. novembril

Korraldaja: Eesti Toiduainetööstuse Liit

Läbiviija: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

Toimumiskoht: Veebis Zoom platvormil

Tootearenduspäeva moderaator on Kaur Orgusaar, Eesti Kaubandus Tööstuskoja kommunikatsioonijuht

 

Arvestades toidutööstuste olulist rolli ja meid ümbritsevat keskkonda seoses koroonaviiruse levikuga ning Terviseameti soovitustega, oleme Tootearenduspäevi läbi viimas ainult virtuaalsena s.t. ilma osalejateta saalis.

 

NB! Osaleda saavad ettevõtted, kelle põhitegevusalaks on toidu tootmine või töötlemine (v.a kalatoodete tootmine)

 

Osalemine Tootearenduspäevadel on TASUTA, aga väga oluline on registreerimine SIIN

 

1.1. Esimene Tootearenduspäev

Neljapäev, 26. november 2020 

Zoom platvormil 

 

9.45-10.00 Registreerimine ja esimese Tootearenduspäeva veebiruumi avamine

10.00- 11.15 Brändi eesmärgist brändi aktivismini: miks peavad luksusbrändid seisukohta võtma, Klaus Heine, koolitaja ja konsultant,  1,67 akadeemilist tundi

Teemad, mida käsitletakse:

– juhtumiuuringud ning näited, mis näitavad kõrgema (brändi) eesmärgi loomise potentsiaali (ja riski)

– brändi eesmärk ja brändi aktivism- mis need on?

11.15 -11.30 sirutuspaus

11:30 – 13:30 Brändi identiteedi planeerimine: oma brändi sümboolse potentsiaali hindamine, Klaus Heine, koolitaja ja konsultant,  2,67 akadeemilist tundi  (sisaldab praktilisi harjutusi osalejatele 1 akadeemiline tund)

Teemad, mida käsitletakse:

– Brändiehituse lõuendi (Brand-Building Canvas ing.k) tutvustus, mis aitab osalejatel mõelda läbi peamised olemasolevad võimalused oma brändi tähenduse toetamiseks;
– Praktiline ülesanne: osalejad teevad oma brändi sümboolsest potentsiaalist ülevaate, rakendades oma kaubamärgile Brand-Building Canvas; selle põhjal saavad nad täpsustada brändi nõrgad kohad ja kasutamata (sümboolse) potentsiaali piirkonnad.

13.30-14.00 Lõunapaus

14.00-14.45 Sotsiaalmeedia võimalused tootearendusse sisendi saamiseks Birgit Karus (1 akadeemiline tund)

14.45- 15.30 Praktiline harjutus, mida viib läbi päeva moderaator (1 akadeemiline tund)

15.30. Tootearenduspäeva lõpp

 

Tootearenduspäeva pikkus: 6.34 akadeemilist tundi, millest kaks tundi on praktilisi harjutusi

Tootearenduspäeval osaleja omandab järgmised teadmised/oskused:

-Brändi eesmärgist brändi aktivismini

-Brändi identiteedi planeerimine

-Sotsiaalmeedia võimalused tootearendusse sisendi saamiseks

-Praktilised teadmised tootearenduse protsessi tööriistadest, mis on omandatud läbi praktiliste harjutuste

ESINEJATE TUTVUSTUSED: 

Klaus Heine, koolitaja ja konsultant

Klaus töötab Shanghai ja Pariisi emlyoni ärikoolis turundusprofessorina ning aitab ettevõtjatel ehitada kõrgema eesmärgiga tippklassi kaubamärke. Ta on töötanud ja teinud koostööd paljude tippklassi kaubamärkidega, alates Hermèsist, Diorist, Louis Vuittonist, Montblancist kuni spetsialiseeritud kaubamärkideni nagu Bollinger, Breguet, Gaggenau, Hasselblad, Jaeger-LeCoultre ja Berliini KPM. Tema peamine huvi on kaubamärgi tähenduse loomine, brändile hinge ja isikupära andmine.

Birgit Karus
Birgit on sotsiaalmeedia turunduse ekspert ning Baltikumi fookusega turundusagentuuri NOH Production asutaja. 4 aasta jooksul on nad aidanud mitmeid tuntud ettevõtteid nagu Gustav, Estover, Positivus festival jpt. Rohkem infot tema tegemiste kohta leiab kodulehelt www.nohproduction.eu

 

MAK_logo