Loading Sündmused
Sündmus event on möödas

maaelu arengukava

Toidusektori tootearenduspäevad 2021 konverentsi sisu ja ülesehitus

Toimumisaeg: K 24. november

Läbiviija: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

Toimumiskoht: Veebis Zoom platvormil

Tootearenduspäeva moderaator on Kaur Orgusaar, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja eksporditeenuste koordinaator

 

Osalemine Tootearenduspäevadel on TASUTA, aga väga oluline on registreerimine SIIN

II Tootearenduspäev
Kolmapäev, 24. november 2021
Veebis Zoom platvormil


9.45-10.00      Sisselogimine II Tootearenduspäevale Zoom keskkonda

 

10.00- 10.45   Neuroteadlase vaatepunkt toidule- kuidas toita oma aju? (1 akadeemiline tund)
Gill McKay, neuroteadlane, coach ja konsultant, inglise keeles
Gill on pikaajalise kogemusega koolitaja, coach ning treener. Tema karjäär sai alguse
personalivaldkonnas ning on edasi arenenud neuroteaduse põnevasse maailma. Gill on
MyBrain International ettevõtte looja ja tegevjuht. Ta on välja andnud ka neuroteaduslikke
raamatuid ning nõustab kliente üle maailma. Tutvu Gilli profiiliga LinekdInis                                                                        https://www.linkedin.com/in/gillmckay/


10.45- 13.00    Koostöö erinevate põlvkondade esindajate vahel tootearendusmeeskonnas
(3 akadeemilist tundi, neist 2 akadeemilist tundi praktikum)
Kati Tikenberg, Aeternumi konsultant-koolitaja
Kati Tikenberg on konsulteerimise ja koolitamisega tegelenud juba aastast 2005. Tema jaoks
on kõige olulisem enda tegevuse kaudu panna inimesed mõtlema väljaspool enda seniseid
mõtteraame. Hariduselt on Kati andragoog ja psühholoog. Ta on õppinud ka pedagoogikat.
Kati väärtustab pidevat õppimist ja arengut ning otsib igapäevaselt viise ja võimalusi enda
täiendamiseks ja uute kogemuste saamiseks. Ta on läbiviinud eelnevalt koolitusi ning
töötubasid toiduainetetööstuse ettevõtetele, seega on tal otsene kokkupuude põlvkondade
vahetusega seonduvatest väljakutsetest toidusektoris. Tutvu Kati profiiliga LinkedInis                                                         https://www.linkedin.com/in/kati-tikenberg-5419111a4/


Teemad, mida käsitletakse:
– Millised erinevad generatsioonid meil täna organisatsioonis/meeskondades on?
– Millised on erinevate generatsioonide juhtivad väärtussüsteemid?
– Kuidas inimese väärtused panevad teda tegutsema ning mõjutavad koostööd?
– Kuidas teha koostööd erinevate väärtussüsteemidega inimestega?
– Juhtumine analüüs rühmatööna ning reflektsioon

 

13.00-13.45     Lõunapaus

13.45-14.30     Mida tähendab tulla turule uudistootega lastetoitude segmenti? Babycool
kogemuslugu (1 akadeemiline tund)

Kaia Sink on uuendusliku beebitoidu brändi BabyCool tootva ettevõtte OÜ Saaregurmee looja ning juhatuse liige. Talle on oluline, et ettevõtmisest võidaks kõik- kvaliteetne kohalik mahetoit beebidele, vanematel hea ja mugav kasutada, talunikel võimalus oma toodangut turustada ja mahe tootmine ei koorma liialt loodust ning on jätkusuutlik.

https://www.linkedin.com/in/kaia-sink-43490066/

 

14.30- 15.15     Puljong OÜ tootearenduse tõusud ja mõõnad (1 akadeemiline tund)       

Helgor Markov, Puljong OÜ tegevjuht
Helgor on Puljong OÜ tegevjuht. Tema karjäär on olnud pikki aastaid toiduainetööstuses esmalt lihasektoris müügijuhina, seejärel vedades koostöös äripartneriga Food                                              Stuudiot eripäraste söögivalmistamise sündmuste keskust Tallinna kesklinnas. Ta on kirglik kodukokk ning sama emotsioon on pandud ka Puljong uuenduslikesse toodetesse. Tutvu tema LinkedIn profiiliga https://www.linkedin.com/in/helgor-markov-a46989182/

 

15.15-16.00    Praktiline harjutus, mille viib läbi päeva moderaator, kinnistamaks päeva jooksul
omandatud uusi teadmisi (1 akadeemiline tund)

 

16.00              Tootearenduspäeva lõpp


Tootearenduspäeva moderaator on Kaur Orgusaar, Eesti Kaubandus-Tööstuskoja
kommunikatsioonijuht.

Kaur Orgusaar töötab kaubanduskojas kommunikatsioonijuhina ning omab mitmekesist tausta
personalivaldkonnas, turunduses ning ürituste korraldamises. Kaur on õppinud reklaami ning
suhtekorraldust ja tegelenud kommunikatsiooniteemadega juba ligi 10 aastat. Täpsem info:
https://www.linkedin.com/in/kaurorgusaar/

Tootearenduspäeva pikkus: 7 akadeemilist tundi, millest 3 tundi on praktilisi harjutusi
Tootearenduspäeval osaleja omandab järgmised teadmised/oskused:
– Neuroteadlase vaatepunkt toidule- kuidas toita oma aju
– Praktilised tööriistad ja meetodid, kuidas juhtide tulemuslikult koostööd erinevate
põlvkondade esindajate vahel tootearendusmeeskonnas
– Tootearenduse protsess ettevõtetes Puljong ja Saaregurmee


COVID19 võimaliku kolmanda laine tõttu viiakse II Tootearenduspäev läbi 100%
digitaalselt. See minimeerib COVID19 nakatumise riski üritustel. Kuna paljudes toidusektori
ettevõtetes on kokku lepitud, et ettevõtte välistel üritustel ei osaleta, tagab see ka selle, et
osalejad, kel huvi ja soov oma teadmisi arendada, saaksid seda teha.